KUORMA-AUTO - C1 JA C

Olemme kouluttaneet asiakkaita alueella jo yli 50 vuotta!

Pienempi vai isompi kuorma-auto?

C1-kortissa ikäraja 18 vuotta. Oikeuttaa ajamaan kuorma-autoa jossa suurin sallittu kokonaismassa on enintään 7500 kg. Voit myös ajaa yhdistelmää jossa C1-luokan vetoauto ja kokonaismassaltaan enintään 750 kg painoinen peräkärry.

C-kortissa ikäraja 21 vuotta. C-kortilla pääset ajamaan ihan isoa kuorma-autoa. Koulutuksen voit aloittaa puolta vuotta ennen 21-vuotispäivää. Poikkeuksellisesti koulutus voidaan aloittaa 18 vuotiaana, jos olet jo suorittanut perustason ammattipätevyyden.

Teoriatunnit pidetään verkkotunteina ja voit suorittaa ne omalla ajallasi. Ajotunnit pyrimme järjestämään oman aikataulusi mukaan. Ajotunnit ajetaan tutkintopaikkakunnilla, esimerkiksi Ylivieska, Haapajärvi, Pulkkila ja Kajaani.

Jos sinulla on pohjalla C1-ajokortti ja ajat C-korttia

Kurssihinta on tällöin 899 €

sis. 10 teoriatuntia, 7 ajotuntia ja ajoneuvo tutkintoon

Hinnat sis. alv 24 %

• 2 verkkoteoriatuntia
  • 3 ajotuntia
  • Oppimateriaali
  • Auton käyttö tutkinnossa

• 12 verkkoteoriatuntia
  • 10 ajotuntia
  • Oppimateriaali
  • Auton käyttö tutkinnossa
logo_pieni
Tulipa mieleesi mitä tahansa kysyttävää, ole yhteydessä. Soita, laita tekstari tai Whatsapp-viesti!

YHTEYSTIEDOT

Pulkkilantie 15 A 2, 92600 Pulkkila